Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
30 maj, 10:03 9 kommentarer
Senast måndag 8 juni vill vi att allt material som är ute bland lagen lämnas in för inventering.
Ställs i Pedagogen förråd på övervåningen uppmärkt från vilken grupp som haft det.
Bollar
Matchställ
Skadeväskor
Skriv i kommentarsfältet när det är inlämnat.
Viktigt att ni alltid känner på dörren i Pedagogen den blir inte alltid låst automatiskt tyvärr.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Rana Samadzadehaghdam 30 maj, 10:16
F14&F15
skadeväska och 2 väskor (6 och7) med matchställ är inlämnat över en vecka sedan
Amir Mofidi 30 maj, 10:24
HJ är på läger i Kroatien och spelar matcher till 15/6. Vi samlar in matchställen därefter.
Robert Andersson 30 maj, 11:43
EB-lagen spelar avslutningssammandrag i Kungsbacka 13/6 så det dröjer lite med dräkterna där också. (På killsidan dvs, F14-F16 är inte anmälda)
Anna-Carin Berntson 1 jun, 12:04
Vi spelar också avslutningssammandrag i Kba den 13/6 och lämnar gärna in dräkterna efter det.
Maria Hamlin 7 jun, 18:45
P13 har lämnar in två väskor med matchställ och två skadeväskor.
Tamara Delaine 7 jun, 21:23
F13 har lämnat in 1 väska med matchställ och 2 skadeväskor
Patrik Mårtensson 8 jun, 20:59
P12 har lämnat in 1 väska med matchställ och 2 skadeväskor.
Thobias Limberg 8 jun, 21:04
Vi har precis varit på cup och några ska på zonläger så ställen för HU15 kommer inom en dryg vecka.
Robert Andersson 16 jun, 23:17
P-14 har lämnat in en väska med matchställ (EB #9) och det som återstår av skadeväskan efter att en kylpåse tyvärr gick sönder. Lämnade även tre lånade dräkter från väska #10.