Vallda uppdaterad 2 sept
I varje hall bemannar vi med två personer som står i cafet och säljer kaffe, kakor, korv mm
Precis som tidigare år önskar vi att ni som bemannar cafét tar med er cirka 10-12 stycken bakverk att sälja. Det kan vara hembakat eller köpt. Undvik gifflar eller för små bakverk. Priset på bakverk kommer att ligga mellan 15 och 20 kronor, tänk på det när ni portionerar eller köper in bakverken.
Cafégruppen kommer hantera alla förberedelser, rutiner och inköp före och under evenemanget.
Under hela arrangemanget kommer ansvariga från cafégruppen även att vara tillgängliga via telefon och vara redo att hjälpa till. Kontaktuppgifter kommer att finnas i hallarna.
Under vissa tider kommer vi grilla hamburgare och korv och sälja utanför hallarna. Du som bemannar grillen ska alltså grilla och sälja hamburgare och korv.
Cafégruppen kommer hantera alla förberedelser, rutiner och inköp före och under evenemanget så det behöver ni inte tänka på.
Matcherna filmas manuellt. Varje hall som ska filmas har en egen Ipad som är speciellt avsedd för den hallen. De matchersom spelas i hallen finns inlagda i respektive padda.
● Det är appen Broadcast som ska användas
Användarnamn: kungsbackabasket@solidsport.com
Lösenord: 123456
Hallchefen är den personen från Kvarnby som har ansvar i hallen. Ser till att bemanning är på plats, att lagen och domarna är på plats och att allt flyter på som det ska i hallen.
Hallchefen ansvarar för nyckel till hallen och ser till att överlämna till den hallchefen som har nästkommande pass.
I bifogat dokument finns info om hallchefsrollen.
Extra resurs
I varje hall finns även en extra resurs. Som extra resurs är du ett stöd till hallchefen. Du skall hjälpa till att hålla rent och snyggt: tömma sopor, plocka skräp o pant på läktarna i korridorer och i omklädningsrummen. Se till att det finns toalettpapper och pappershanddukar.
Nedan är en länk till cupmanager, kika gärna igenom om ni är osäkra på hur systemet fungerar.
https://vimeo.com/820785899?share=copy
Kort sammanfattning av regler som är bra att ha för dig som sitter i sekretariat under cupen: